بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟
سرخط خبرها

کاپیتان استقلال در برزخ | تنهایی وریا!

  • کد خبر: ۵۸۰۸۹
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کاپیتان استقلال در برزخ | تنهایی وریا!
رابطه باشگاه استقلال و کاپیتانش هر روز سردتر می‌شود. آیا توطئه‌ای در کار است؟! حتی خوش‌بین‌ترین هوادار استقلال هم باور نمی‌کند که انتشار اسناد یک باشگاه بدون اطلاع مدیرعامل و هیئت‌مدیره شدنی باشد.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ وریا غفوری که در این فصل یکی از بازیکنان تأثیرگذار استقلال به‌شمار می‌رود، روز جمعه نقش اول یک اتفاق عجیب در استادیوم آزادی بود؛ درخواست تعویض و لحظاتی بعد خروج از چمن از سمت مقابل و شوت به توپ و حضور در رختکن.
 
خشم کاپیتان استقلال در آن صحنه با واکنش‌های متفاوتی همراه بود و در نهایت پشت برد آبی‌ها پنهان ماند، اما کاملا می‌شد پیش‌بینی کرد که این داستان سرِ دراز دارد. محمود فکری بعد از بازی گفت که وریا به‌خاطر اینکه از جریان بازی خارج شده و توپ کمتری گرفته، ناراحت شده است؛ اما روز شنبه خبرگزاری فارس سندی را منتشر کرد که معلوم شد عصبانیت کاپیتان استقلال نه‌تن‌ها مربوط به این بازی نیست، بلکه مربوط به امسال هم فقط نیست!

ماجرای قرارداد ۱۴‌میلیاردی وریا

بعد از اتفاقاتی که روز جمعه برای وریا غفوری رخ داد و او ورزشگاه را با عصبانیت ترک کرد، دیروز سندی از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد که نشان می‌دهد باشگاه استقلال اول آذر از کاپیتان خود به کمیته اخلاق شکایت کرده است. این شکایت‌نامه که به امضای احمد مددی، مدیرعامل استقلال، رسیده و خطاب به رئیس کمیته اخلاق نوشته شده است، ماجرای قرارداد جدیدی را که وریا غفوری در ابتدای فصل با باشگاه استقلال امضا کرده است، شرح می‌دهد.
 
در این نامه عنوان شده است که غفوری با‌وجود داشتن قرارداد تا پایان لیگ بیستم، قرارداد دوساله‌ای را در زمان مدیریت سعادتمند با باشگاه استقلال امضا کرده که باعث افزایش قرارداد او شده است. طبق قرارداد قبلی وریا باید در این فصل ۲‌میلیارد‌و‌۷۰۰‌میلیون تومان از استقلال دستمزد دریافت می‌کرده، اما قرارداد او به ۶‌میلیارد افزایش پیدا کرده است. علاوه‌بر این طبق این توافق قرارداد وریا برای سال دوم (فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱) به ۸‌میلیارد خواهد رسید.
 
در‌این‌میان ظاهرا احمد مددی هم به‌جای عمل‌کردن به تعهدی که مدیرعامل قبلی ایجاد کرده، علیه کاپیتان تیم خود نامه‌نگاری کرده که همین‌مسئله بر خشم غفوری افزوده است. این در‌حالی است که مدیران باشگاه استقلال عصر دیروز هرگونه شکایتی علیه وریا غفوری را کاملا تکذیب کردند و مدعی شدند این نامه بر اساس درخواست کمیته اخلاق از‌سوی مددی ارسال شده است و مدیران استقلال درخواست شکایت نداشته‌اند.

وریا، تنها‌ کسی که باشگاه با او تسویه نکرده است!

با اینکه به نظر می‌رسد شرایط علیه وریا باشد، چیز‌های دیگری هم وجود دارد که نشان می‌دهد کاپیتان استقلال چندان که به نظر می‌رسد ظالم نیست. او برخلاف دیگر‌بازیکنان این تیم از ۴ سال قبل مطالباتی از این باشگاه دارد که پیگیری‌های او هر بار بی‌نتیجه بوده و طی این مدت با حضور مدیرانی، چون فتح‌ا... زاده، اسماعیل خلیل‌زاده، احمد سعادتمند و... نتوانسته است به نتیجه لازم برای دریافت آن برسد.
 
وکیل وریا طی نامه‌ای به مدیران استقلال اعلام کرده است که در صورت پرداخت نکردن مطالبات، قرارداد کاپیتان آبی‌ها فسخ یک‌طرفه خواهد شد؛ نامه‌ای که هیچ‌گاه از‌سوی باشگاه جدی گرفته نشد و عجیب‌تر اینکه وریا تنها‌بازیکن استقلال است که هنوز از نزدیک ۵‌سال قبل مطالبات معوقه دارد. با‌این‌حال رفتار عجیب از‌سوی مدیران باشگاه شائباتی را به دنبال دارد که گویا تسویه‌حسابی در کار است؛ چرا‌که تمامی بازیکنان تیم حتی از فصل گذشته هم طلبی ندارند، اما کاپیتان آبی‌ها هنوز پیگیر مطالبات فصول قبل خود از مدیران است.

جلسه هیئت‌مدیره لغو شد

حواشی ایجاد‌شده بعد از بازی استقلال و نساجی و گلایه‌های بازیکنان از مسائل مالی باشگاه آبی‌پوش پایتخت سبب شد تا محمود فکری شخصا به این موضوع ورود کند. فکری بعد از تمرین دیروز استقلال که در غیاب وریا غفوری برگزار شد، به دفتر باشگاه رفت و جلسه‌ای را با احمد مددی، مدیرعامل آبی‌ها برگزار کرد.
 
یکی از موضوعاتی که از دیروز شایعه‌اش داغ شده، بحث حمایت‌نکردن باشگاه استقلال از محمود فکری با وجود صدرنشینی بود؛ بحثی که روز گذشته مددی به‌طور‌کلی آن را تکذیب کرد و مدعی شد به‌صورت بی‌قید‌و‌بند از سرمربی جوانش حمایت خواهد کرد. قرار بود هیئت‌مدیره استقلال روز گذشته جلسه‌ای درباره اتفاقات اخیر داشته باشد، اما این جلسه برگزار نشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->